/ 

Srečni Denis Poniž

Svetlana Slapšak – odziv na ksenofobni članek Denisa Poniža – Literatura, kultura in družba na portalu za književnost in mišljenje. Društvo slovenskih pisateljev.

   

      

Zahvaljujemo se vsem, ki so našo stran podprli z všečkom!

        

  

Denis Poniž je ksenofob. Objavil je Rekviem za Ljubljano, propagandistični ksenofobni esej o tem, kako so tujci z juga (drugih ni) preplavili Ljubljano s svojo glasbo, balkanskimi navadami, zanič kulinariko, državno podprtim in nagrajevanim nedelom in kriminalom. Denis Poniž je pisatelj z akademsko kariero, zato podaja artikuliran, pismen in z reminescencami in asociacijami bogat prikaz mesta, ki da je postalo prekleto zaradi južnjaških tujcev. Njegovo sovraštvo presega etnične okvire ter prinaša tudi tematsko inovacijo: pesnik in kritik se posmehuje Slovencu, protestniku, ki ga policija grobo vleče po tleh – prejkone po vzoru Cankarja, Kozaka in Klopčiča, ki jih v tekstu omenja??? Kriteriji pravičnosti so tu očitno spremenjeni, kulturni spomin književnega ustvarjalca poteptan. Zakaj? Lahko samo ugibam, da se Denis Poniž poniža zato, ker v tem vidi politično korist. Prilizuje se politični opciji, ki ljudi grobo vleče po tleh in sistemu, v katerem se ne sme protestirati. Denis Poniž se potemtakem kaže kot koristoljuben, nizkoten in lažniv ksenofob. Kolikšno in kakšno korist bo s tem pridobil, ne morem vedeti. Morda pa gre vendarle zgolj za spontan izbruh ksenofobije v slabo izbranem trenutku? A Denis Poniž je pisatelj, ki ne piše spontano in v izbruhih, ampak v globoko premišljenih in lepo oblikovanih stavkih.

Možen odgovor na vsa ta vprašanja in dileme najdemo v odmevih na pisanje Denisa Poniža: ti razkrivajo, da ima Denis Poniž občinstvo, ki ga navdihuje, izziva njegov angažma, spodbuja tleče sovraštvo in ksenofobijo. Odgovorov na njegov Rekviem za Ljubljano po objavi na portalu Nova24TV 19.10.2020. je več kot 200, kar je tudi na tem portalu veliko. Tekst Denisa Poniža je dobil pomenljiv odgovor ljudstva. Avtorji so popolnoma razumeli Denisa Poniža in njihova odobravanja in komentarji izražajo, sicer v spontani, neuglajeni, preprosti obliki, ista občutja, ki jih je avtor izkazal na višji literarni ravni. Denis Poniž in njegova publika mislijo isto. Denis Poniž pripada tej publiki in ta publika pripada njemu. Denis Poniž je kot avtor odgovoren za stališča svoje publike. Denis Poniž je avtor s široko recepcijo, avtor ki navdušuje ksenofobe. Denis Poniž je srečen.

In to je edino, kar lahko dokažem z dejstvi, torej z navajanjem stališč pristašev Denisa Poniža. Navajam izbor stališč, brez korekture in lekture in brez psevdonimov. To so tvoji, Denis Poniž, in ti si njihov. Oni se odzivajo na tvoj klic. To je tvoje ljudstvo, Denis Poniž. In ti si zgodovinska zmota.

»Razni Čordići, Lićine in ostala slaba ić bratovščina so slaba “pridobitev” ki kvari obstoječ civilizacijski red in nivo Slovenije… in enako je z ostalimi državami Evrope ki so spustile preveč neprimernega “Bio-Materiala” iz Tretjega Sveta. To so dejstva, in tu ni kaj za filozofirati. Niti so se Slovenci, Niti Hrvati selili v smeri Južnih in Vzhodnih republik… ampak obratno. Da pa so mednacionalna trenja in animoziteti realnost… je pokazala tudi zadnja Jugo-vojna. Obnašanje Jugosov na teh Ljubljanskih “protestih” samo potrjuje vse kar sem že opisal. Tudi Črnuharija in Muslimanarija po Evropi zganja sranja ker ih kao tam ne marajo. Kje pa piše da moraš nadlogo marati… tudi mrčesu ne dovolimo da se nam bohoti po hišah in stanovanjih.«

»Hudič je k je pr nas glih vsak klinc neki strokovnjak. In ja tile naši pizdeki k so ceu živleje nejk u javnem sektorju, bi nas pridn zalagal z nekimi omejitvami al use to brez kontrole in osebne odgovornosti. Zato smo u kurcu in iz kurca, kar tako ne bomo prišli. Ravno včeraj sem imel na šihtu primer enga šipca. Človk ma državljanstvo, pa ne zna ene besede po slovensk. Pa sej ni on nič kriv, ne vem pa kjira budala mu ga je dala.«

»Podpišem. In prav V TEM je srž celotnega problema. Priseljenci se bodo vedno in povsod obnašali tako kot se od njih pričakuje in zhteva. V kolikor domač naro nima ne ponosa, skupnitočk po kate bi lhko karkolizahtevali od prišlekovsi pišlepačazlaga, daje tu anarhija in vzpostavi svoj red. Je zato kriv on? Je za pojav Levice, LMŠ-ja, SD-ja in SAB kriv Kordiš, Šarec, Nitkar in Šivilja? NE! Krivi so tisti, ki so jih izvolili ijim pripravili dobrodošlico vhram slovenske demokracije!«

»Tako občutimo vsi pravi Slovenci…in to nas žalosti…Ni več ne bela LJ, ne zelena, ampak samim Slovencem že kar tuja LJ. Zavzemati bi se morali, da LJ odvzamejo titulo glavnega mesta, ker si ga res ne zasluži. Upam, da imamo v SLO še kakšno mesto, ki spoštuje in neguje slovensko glasbo, naše navade, našo kulturo?…Iz LJ bi morali preseliti marsikatero ministrstvo itd …«

»Roke pred slovenci morate dvigovati ćefutarski gnojni iztrebki saj ste slovencem hlapci in dodeljeni sužnji,ker vas bo v nasprotnem doletelo kot 91.ko smo potolkli srbsko četniško golazen v rekordnem času.
In ta čas se spet bliža v Sloveniji, ker vas imamo že poln kura. razumeš ćobanska gnusoba.«

»JA, IN NIKOLI OČISTILI NE SAMO JUŽNJAŠKE NAVLAKE, TEMVEČ TUDI LASTNE LEVUHARSKE POKVARJENCE BI MORALI POBOLJŠATI V DELOVNIH POBOLJŠEVALNICAH (KOMUNAH ZA KOMUNISTE) !!! ! !!!«

»Postali bomo manjšina v lastni domovini., brezpravni kot nikoli do sedaj. v Ljubljani pripadajo vsa socialna stanovanja čefurjem, Naj bo pogoj že enkrat slovenska narodnost. Čoba Zlatan pravi, da je rojen Ljubljančan pa še slovensko ne zna govoriti. Kdo ga je spustil pri slovenščini skozi osnovno šolo, vprašam. A, seveda komunajzarske, priviligirane učiteljice. Ker učitelj mora itak , še vedno po večini šol, imeti napredno multikulti držo. Dokler bodo šolstvo vodil komunajzarji, v Sloveniji pozabite na domoljubje. Letos bo spet na maturi iz slovenščine glavni junak čefur. SRAMOTA!«

»SUPERRR !!! ! !!! IN TAKOJ VSE TE DELOMRZNIŠKE ZLOBNE PARAZITSKE LENUHARSKE LEVUHARSKE LEVAŠKE ZAJEDALSKE ZAŽIRALSKE UNIČEVALSKE PROTISLOVENSKE HUDIČEVSKE PEKLENSKE SATANSKE HUDOBNEŽE POSLATI KAMORKOLI NA KAKRŠNOKOLI – K O R I S T N O – DELO !!! ! !!!«

»Ubi ubi ćobana.«

»Ta ćobanska ćefutarska golazen je vsa enaka.Eden bolj prismuknjen kot drugi kar ni čudno saj v svojih ćobanskih naseljih niso imeli niti elektrike.
Neandertalski prapra zabiteži na nivoju afriške črnoprogaste gliste.Hehehe«

»Ne želi si,da mi pederajsar ćobanski muslić prideš v roke,ker ti bo to zadnje na tem svetu smrad sluzasti.
Ne nisem še do sedaj bil na Viču niti pred tisto svinjsko muslimansko greznico katero imenujete đamija in se v njej buzerirate zraven pa kličete na pomoč vašega prašiča alaha,ko vam zmanjka vazelina za mazanje riti.Trenutno mi je predaleč dokler mi ne bo dovolj takrat pa pridem in bodo letele težke batine.
Ja sem pa premlatil ogromno muslićev ter ostalih ćefutarjev,ko sem nekaj ćasa delal kot redar po diskotekah cele Slovenije in tudi sedaj še marsikje kateri dobi dobro darilo kot ga boš tudi ti,če bog,da,da mi prideš v roke driska posrana sedaj pa odjebi guzaški zahojenec. hahaha.
Nimam časa ukvarjanja z takim ovčjim drekom kot si ti.«

»NE PRAVIJO MOJI PRIJATELJI ZASTONJ : ” LJUBLJANA JE BOLANA , Z ČEFURJI JE NASRANA ” !!! ! !!! ŽAL JE TO RESNICA , KAKO SE JE SPRERGLA IN POKVARILA … !!! ! !!!«

»Vse to se krati v tvoji prazni zabiti ćobabski buči seljačina ćefutarska LGBT raznašalec Covida zato pa je sedaj slovenija tam kjer se nahaja zaradi vas ćefutarjev prekleti smradi parazitski.«

»Z tem si hotel pojasniti kako se vi ćefutarji v vaših ćobanskih familijah med sabo parite kot podgane nesnage nagnusne.
Koliko ćefutarskih pankrtov si že naprckal svoji stari kurvetini in svoji ćefutarski prostitutki sestri napiši,če te ni sram gnus spolno iztirjeni.«

»Hehehe.Sicer ti je fašist tvoj stari buzerant kateri je tvojo staro kurvetino buzeriral v rit in si ji iz nje tudi padel spaka ćefutarska.Stara je seveda bila največja kurvetina v njeni ćobanski balkanski vukojebini,ko se je prodajala ciganom za šilček sljivovice dokler še ni imela raztegnjene luknje v mednožju,da bi ji skozi njo lahko pognal 50 literni fasl.
Si mislil,da te kot Jasnovidec ne bom prepoznal buzerant ćobanski kripl.?
Dobiš ti v petek kar ti sledi smrdljivec kozojebski in,če se mi najdeš v bližini ti bom z samo eno brco odtrgal to čefutarsko ćobansko zabito prazno bučo peder guzaški.Da te ni sram gnusoba nekulturna neolikana.«

»Hahahahahahahaha sem skoraj počil od smeha teh tvojih vicev smrdljivec guzaški muslimanski ćobanović.
Ćobanska ćefutarska buzerantska spaka kot sem ti napisal,če mi prideš v roke bo pri meni za tebe gnoj ovčji dovolj samo en udarec noge v tvoj ćefutarski spačen gobec in se boš že znašel pri tvojem pedofilskem prašiču alahu in mohamedu.
Sedaj pa kot sem ti zgoraj že napisal ovčje gnojilo odjebi,ker mi je izpod principa debata z nekim nepomembnim ćefutarskim buzerantom in seveda več z tabo ćobanska seljačina ne bom razpravljal.
Torej Šššššššššcccccccccc spat dihur sluzasti.«

»NAJ GA ŽE NEKDO UBIJE ČEFURJA«

   

   

  

Preostali prispevki in literatura na portalu 

Svetlana Slapšak – odziv na ksenofobni članek Denisa Poniža – Literatura, kultura in družba na portalu za književnost in mišljenje. Društvo slovenskih pisateljev.

   

     

  

O avtorju / avtorici
Svetlana Slapšak (1948) je po diplomskem in podiplomskem študiju klasične filologije do leta 1988 delala kot znanstvena sodelavka na Inštitutu za književnost in umetnost v Beogradu, leta 1986 je postala docentka za srbsko in črnogorsko književnost na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Bila je redna profesorica in dekanka na ISH (2004-14). Je umetniška direktorica Srbskega kulturnega centra Danilo Kiš in direktorica Zavoda za balkanske in mediteranske študije in kulturo v Ljubljani. Napisala je številna dela s področja antropologije, študij spola, lingvistike, klasičnih študij, komparativistike in balkanologije. Redno piše kolumne za Večer in je glavna in odgovorna urednica beograjskega časopisa ProFemina. Prevaja iz stare in nove grščine, latinščine, francoščine, angleščine ter iz slovenščine v srbščino. Nekatera dela: Svi Grci nazad! : eseji o helenizmu u novijoj srpskoj književnosti, 1985, Za antropologijo antičnih svetov, 2000, Ženske ikone 20. stoletja : 60 antropoloških esejev, 2005, Mikra theatrika : antropološki pogled na antično in sodobno gledališče, 2011, Zelje in spolnost: iz zgodovinske antropologije hrane : študija o kultni, ritualni in kulturni vlogi zelja, 2013, Antička miturgija : žene, 2013, Kuhinja z razgledom: eseji iz antropologije hrane, 2016., Istomesečnik, 2018. Nagrade: nagrada Miloš Crnjanski za eseje, 1990, nagrada American PEN Freedom of Expression Award, 1993, nagrada Helsinki Watch Award, 2000, nagrada Helen Award, Montreal, 2001, nominacija za Nobelovo nagrado za mir za gibanje 1000 žensk za mir, 2005, nagrada Mirka Kovača za knjigo esejev o hrani Leteći pilav, 2015.