Virus je dejstvo. Relevantna debata ne poteka med (dejanskimi) antivaxxerji in cepilskimi fanatiki, temveč med zagovorniki zaprtja družbe in zagovorniki pogoja PCT. Slednji so v času zaprtja ukrepe razglašali za fašistoidne, nenavadno pa je, da se jim ukrep obveznega cepljenja ne zdi takšen.
Roman morda ni naše najljubše branje leta, a se ga, tudi ob njegovi kratkosti, splača prebrati, če si želimo dozo nabritega cinizma in avtentičen uvid v novejšo zgodovino industrijskega proletariata na Slovenskem.
Schuman skozi proučevanje vpliva konfucijanstva na družbeno organizacijo in organizacijo podjetij išče ideološke pogoje za uspeh vzhodnoazijskih gospodarstev.
Velike upe polagam na libanonsko mladino. Gotovo ste slišali za vstajo 17. oktobra 2019. Tri mesece so mladi vztrajali na cestah in zahtevali, da vsi politiki odidejo.
Orwell je, kakor je zapisal, v Španiji zadihal zrak enakopravnosti. In družbena revolucija, katere začetek konca je ravno ujel, bi lahko bila začetek socializma.
Ni namreč težko utemeljiti, da je fašizem vsaj toliko blizu modernosti, kot je tradiciji, zato je samozavesten pristop, ki trdi nasprotno, lahko precej neupravičen.
Ne le, da tradicionalizem ni spravljiv z modernimi idejami družbene pogodbe, obče volje (Roussaeu), konsenza vladanih(Locke) in podobnih mehanizmov civilne legitimizacije družbenopolitičnega reda, povrhu tudi nikdar ni bil apolitična religiozna misel.
Na eni strani imamo slavljenja velikega človeka, na drugi brezkompromisne očrnitve. Mar ne pričakujemo preveč od enega človeka in ene literarne nagrade?
Obveljala je teza, ki jo je najbolj sociološko udarno formuliral Ian Watt sicer šele sredi prejšnjega stoletja, toda za sabo je imela že dolgo razvojno fazo: da je Robinson nekakšen evangelij ekonomskega individualizma.
Od svojega rojstva dalje je bila knjiga izpostavljena tudi nadzoru in prepovedi (cenzura, Index prohibitorum), še več, dogajal se je celo bibliocid: knjige so gorele, tudi knjižnice.