Otroci v Sarajevu smo verjeli v pionirsko prisego. Nekdo me je prepričal, da nas Tito vse opazuje na ekranih, ki jih ima v svoji pisarni v Beogradu, in da bi, če bi prisegel pri Titu in se zlagal, on potem umrl.
Mazzini se s pisanjem o spolnem turizmu znajde sredi problematične fetišizacije Afrike, ki sovpade s seksualnim strahom in seksualnim ljubosumjem, o katerem piše postkolonialni teoretik in psihiater Frantz Fanon.
Dobrodošlo spodbudo, da bi se nekaj vendarle naredilo za bolj demokratične razmere, je dala pesnica in članica upravnega odbora DSP Barbara Korun z uvedbo klubskih večerov.
Literarna recepcija pa nič. Ob novem biografskem podatku, ob razkritju njene lezbičnosti, bi se lahko ukvarjala, morala bi se ukvarjati tudi s tem, kaj v dobi represije nad homoseksualnostjo pomeni uporaba moškega spola kot spola govorca v ljubezenski pesmi ali kaj pomeni izogibanje spolu.
Cvetka Bevc, programska voditeljica Pisateljskega odra na 35. Slovenskem knjižnem sejmu, je predstavila letošnji program, ki bo predstavljen od 26. 11. do 1. 12. 2019.
Tudi letos so Aljaž Koprivnikar, Barbara Korun in Domen Slovinič za naš portal izbrali in analizirali po eno pesem avtorjev, ki so jih povabili na Pranger.
Filmska različica je v nasprotju z romanom materino zgodbo razgrnila v mnogo večji meri. Za to je razen prečiščene scenaristične podlage zaslužna predvsem izjemna igralska kreacija osrednje junakinje, igralke Judite Franković Brdar.
Sarajevo je mesto iracionalnosti, toda iracionalnosti, podane z notranjim očesom nekoga, ki je moral mesto zaradi vojne norije zapustiti in ga popisuje z dobršno mero empatije.